Πληροφορίες Άρθρου

Web Content Viewer

Portlet Content
Υγεία 05.03.2024 3 λεπτά

«Η υγεία σου, στο χέρι σου»: Νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής

To Medi ON επεκτείνεται και προσφέρει τη νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής.

«Η υγεία στο χέρι σου»: Νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής

To Medi ON επεκτείνεται και προσφέρει τη νέα υπηρεσία τηλεϊατρικής, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της Interamerican, με πρόγραμμα πρωτοβάθμιας περίθαλψης, να προγραμματίσουν ψηφιακή συμβουλευτική συνεδρία με έμπειρο γιατρό των Πολυϊατρείων Medifirst.

Εφόσον υπάρχει αναγκαιότητα, o γιατρός μπορεί να δώσει ιατρική συμβουλή σχετικά με την πιθανή διάγνωση και θεραπεία, να συστήσει διαγνωστικές εξετάσεις, να αξιολογήσει αποτελέσματα εξετάσεων ή να προτείνει διά ζώσης κλινική εξέταση.

Η υπηρεσία τηλεϊατρικής παρέχει πολυάριθμα οφέλη για τους ασθενείς και τους παρόχους υγείας. Όπως ευκολία, προσβασιμότητα, εξατομικευμένη φροντίδα, έγκαιρη ανίχνευση και πρόληψη ασθενειών και εξοικονόμηση κόστους.

Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και της ιατρικής γνώσης η τηλεϊατρική μπορεί να μειώσει τις αποστάσεις δίνοντας την δυνατότητα σε ανθρώπους απομακρυσμένων περιοχών να έχουν, πλέον, πρόσβαση σε ιατρικές συμβουλές υψηλής ποιότητας χωρίς την ανάγκη να ταξιδεύουν.

Από την έναρξη της πανδημίας διαθέσαμε στους ασφαλισμένους μας την ψηφιακή εφαρμογή ελέγχου συμπτωμάτων υγείας, Medi ON, δίνοντας τους την δυνατότητα να ελέγχουν τα συμπτώματα υγείας που τους ανησυχούν με έναν έγκυρο και αξιόπιστο τρόπο και να επικοινωνήσουν online με γιατρό.

Σήμερα το Medi ON αναβαθμίζεται προσφέροντας μια νέα μοναδική υπηρεσία που μπορεί να είναι απαραίτητη σε ανθρώπους που βάζουν την υγεία τους σε προτεραιότητα κάθε στιγμή και δεν έχουν πάντα άμεση πρόσβαση σε γιατρό, όπως:

  • Γονείς και οικογένειες, φοιτητές, εργαζόμενους και σε κάθε πολίτη που είναι ανοικτός στη χρήση εφαρμογών για κινητό τηλέφωνο ή tablet και δεν έχει εύκολη πρόσβαση σε υπηρεσίες φροντίδας υγείας λόγω απόστασης
  • Ασθενείς με χρόνια νοσήματα οι οποίοι χρειάζεται να παρακολουθούν συχνά την υγεία τους
  • Άτομα που, λόγω του σύγχρονου τρόπου ζωής, μετακινούνται συχνά ή ζουν εκτός αστικών κέντρων για αρκετούς μήνες μέσα στο έτος.

Με τον τρόπο αυτό οι χρήστες της υπηρεσίας αποφεύγουν άσκοπες μετακινήσεις, οι οποίες θα σήμαιναν επιπλέον κόστος και χρόνο για απλά περιστατικά, ενώ παράλληλα λαμβάνουν άμεσα έγκυρες απαντήσεις για την υγεία τους.

Είναι σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι το 30% των χρηστών που έχει κάνει ήδη χρήση της υπηρεσίας τηλεϊατρικής έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από μια συνεδρίες. Η εξαιρετική αξιολόγηση και τα θετικά σχόλια που λαμβάνει η υπηρεσία από τους χρήστες αποτελούν απόδειξη της υψηλής ποιότητας και της αποτελεσματικότητάς της.

    Οι ασφαλισμένοι μας που έκαναν χρήση της εφαρμογής μας ανέφεραν σχετικά με την εμπειρία τους:
  • «Γιατί όλη η εμπειρία ήταν πολύ εύκολη, η επικοινωνία με τον ιατρό εξαιρετική και χωρίς τεχνικά προβλήματα, ενώ παράλληλα πήρα τις ιατρικές συμβουλές που χρειαζόμουν χωρίς να σπαταλήσω χρόνο για να μεταβώ σε κάποιο ιατρείο.»
  • «Εξαιρετικός ο γιατρός, ευγενικός, με άκουσε και μου έδωσε ένα πλάνο δράσης για την αντιμετώπισή του.»
  • «Πολύ εύκολη εφαρμογή. Μεγάλη διευκόλυνση το ραντεβού από το σπίτι μου. Εξαιρετικός γιατρός!»

Με την νέα υπηρεσία Τηλεϊατρικής για τους ασφαλισμένους υγείας της Interamerican, η πρόσβαση σε γιατρό «είναι στο χέρι τους». Ενημερωθείτε για τα προγράμματα που δίνουν πρόσβαση στη νέα υπηρεσία Τηλεϊατρικής.

Web Content Viewer

Portlet Content

Από το blog μας

Web Content Viewer

Portlet Content
Complementary Content
${loading}