Το ταξίδι στο εξωτερικό μπορεί να είναι ή όνειρο ζωής, είτε πολυαναμενόμενο milestone στο ημερολόγιό σας ή ακόμα business as usual. Μόνο τη χρονιά που μας πέρασε, στη χώρα μας υλοποιήθηκαν συνολικά 5,1 εκατομμύρια ταξίδια στο εξωτερικό.
Το ταξίδι στο εξωτερικό μπορεί να είναι ή όνειρο ζωής, είτε πολυαναμενόμενο milestone στο ημερολόγιό σας ή ακόμα business as usual. Μόνο τη χρονιά που μας πέρασε, στη χώρα μας υλοποιήθηκαν συνολικά 5,1 εκατομμύρια ταξίδια στο εξωτερικό. Από αυτά 4,53 εκατομμύρια αφορούσαν μεμονωμένους ταξιδιώτες και οικογένειες και τα 0,57 εκατομμύρια άτομα που ταξίδευαν με γκρουπ. Μάλιστα στα στοιχεία αυτά δεν περιλαμβάνονται τα επαγγελματικά ταξίδια, οι επισκέψεις σε συγγενείς και φίλους ή οι μονομερείς μεταβιβάσεις! (**στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος)
Είναι ξεκάθαρο ότι τα ταξίδια στο εξωτερικό ενδιαφέρουν κάθε έναν από εμάς. Για να γίνει κάθε στιγμή τους απολαυστική, ακόμα και σε συνθήκες απρόοπτου, σας προστατεύει ολιστικά η Ταξιδιωτική Ασφάλιση. Πρόκειται για ένα απίθανο πρόγραμμα, το οποίο με πολύ προσιτό ασφάλιστρο, περιλαμβάνει ένα ευρύτατο φάσμα καλύψεων. Δείτε ενδεικτικά ορισμένες από αυτές:
Ανακαλύψτε περισσότερα στην σελίδα της Ταξιδιωτικής Ασφάλισης
Ο ενθουσιασμός τον διακοπών μας αποτρέπει από το να σκεφτόμαστε δυσάρεστα σενάρια. Έτσι, αν και η ταξιδιωτική ασφάλιση έχει πολύ προσιτό ασφάλιστρο με ανάλογα υψηλά οφέλη, συχνά ξεχνάμε να την συμπεριλάβουμε στις «αποσκευές» μας. Αλλά και οι πλέον προνοητικοί ταξιδιώτες μπορεί να την αμελήσουν, καθώς είναι δύσκολο να γνωρίζουν την πολυπλοκότητα των προβλημάτων από τα οποία η ταξιδιωτική ασφάλιση τους προστατεύει. Ας δούμε ενδεικτικά 4 cases που διαφωτίζουν.
# 1. Ένα ιατρικό συμβάν
Έστω ότι μία οικογένεια παθαίνει γαστρεντερίτιδα στο εξωτερικό. Οι γονείς θα μπορέσουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα με φάρμακα, όμως το παιδάκι είναι σοβαρά. Οι περισσότεροι άνθρωποι, σε ένα τέτοιο περιστατικό, δεν ξέρουν καν ποια είναι η γραμμή που πρέπει να καλέσουν στο εξωτερικό για υπηρεσίες υγείας. Επίσης δεν γνωρίζουν το κόστος της περίθαλψης, ούτε αν η παρεχόμενη περίθαλψη είναι ιδιωτική ή δημόσια.
Η Γραμμή Υγείας 1010, με αριθμό +302109461999 θα καθοδηγήσει και θα ενημερώσει σε κάθε στάδιο την οικογένεια, ενώ οι άνθρωποι της Γραμμής Υγείας θα καλέσουν ξανά την οικογένεια για feedback, μέχρι να βεβαιωθούν ότι το περιστατικό έχει αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά.
Ένας πελάτης ταξιδιωτικής ασφάλισης στην Interamerican έχει όλες τις απαντήσεις και την καθοδήγηση που θέλει με μία κλήση στο +302109461999. Για τους ενήλικες της οικογένειας θα λάβει ιατρικές συμβουλές, καθοδήγηση στο κοντινότερο φαρμακείο στο εξωτερικό και συστάσεις για το φάρμακο που πρέπει να πάρουν οι ενήλικες. Για το παιδί, οι άνθρωποι της Άμεσης Βοήθειας της Interamerican, θα δουν ανάλογα με το περιστατικό ποιος γιατρός ή ποιο νοσοκομείο – και ιδιωτικό ή και δημόσιο - είναι το πιο κοντινό και θα αποστείλει τη διεύθυνση και το τηλέφωνο για να το επισκεφθεί η οικογένεια.
Ως προς τις καλύψεις, η ταξιδιωτική ασφάλιση της Interamerican καλύπτει ως 1000 ευρώ για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη (επίσκεψη σε γιατρό, φάρμακα ή και εξετάσεις στο νοσοκομείο). Αν χρειάζεται ιδιωτική νοσηλεία, υπάρχει δυνατότητα κάλυψης και απευθείας και απολογιστικά ως 30.000€.
Έστω όμως ότι λόγω νοσηλείας του παιδιού, η οικογένεια πρέπει να μείνει στη χώρα που βρίσκεται για περισσότερες μέρες. Η Interamerican σε αυτή την περίπτωση καλύπτει αλλαγή εισιτηρίου και έξοδα διαμονής σε ξενοδοχείο για λόγους ανάρρωσης. Αν χρειαστεί επαναπατρισμός στην Ελλάδα γίνεται με συγκεκριμένα κριτήρια, όπως την αδυναμία αντιμετώπισης του περιστατικού στην εν λόγω χώρα και τη διάρκεια της αποθεραπείας να ξεπερνά τις ημέρες.
#2. Ένα συμβάν καθυστέρησης πτήσης
Η ταξιδιωτική ασφάλιση της Interamerican καλύπτει την ακύρωση πτήσης, αλλά και την καθυστέρηση. Ως τέτοια αντιλαμβανόμαστε την καθυστέρηση που προκύπτει μετά από 4ωρη και ως 24ωρη αναμονή. Η ταξιδιωτική ασφάλιση της Interamerican καλύπτει μέχρι και 450€ για γεύματα, αναψυκτικά και ποτά, μεταφορά από και προς το αεροδρόμιο και για τη διαμονή σας σε ξενοδοχείο
Η οποιαδήποτε απορία σας σχετικά με το πώς θα μετατρέψετε την ταλαιπωρία σε απολαυστικές επιπλέον ώρες διακοπών, ξεκινά και ολοκληρώνεται με ένα τηλεφώνημα στο +302109461999.
#3. Ένα συμβάν καθυστέρησης αποσκευών
Κατεβαίνετε από το αεροπλάνο, γεμάτοι προσδοκίες. Και η βαλίτσα σας δεν φτάνει ποτέ. Η πρώτη κίνηση κάθε ταξιδιώτη που βρίσκεται σε αυτή τη θέση θα πρέπει να είναι η αναφορά του περιστατικού στο γκισέ της αεροπορικής εταιρείας και η συμπλήρωση της σχετικής φόρμας ώστε να αναζητήσουν οι υπεύθυνοι την αποσκευή. Μετά από 4 ώρες αναμονής - συνήθως η καθυστέρηση είναι πολύ μεγαλύτερη γιατί η βαλίτσα συνήθως απλά δεν έχει μπει ποτέ στην πτήση - επόμενη κίνηση είναι η κλήση στο +302109461999. Οι άνθρωποι του συντονιστικού της Interamerican θα ενημερώσουν τον ταξιδιώτη ότι θα πρέπει να προσκομίσει αντίγραφο του αεροπορικού του εισιτηρίου, αποδείξεις των εξόδων, κάθε επίσημο έγγραφο που αποδεικνύει το προγραμματισμένο ταξίδι, το check in και την καθυστέρηση, την έγγραφη αναγγελία - καταγγελία του προς την αεροπορική εταιρία και το απόκομμα παράδοσης των αποσκευών του στην αεροπορική εταιρία. Τρίτη κίνηση, ο ταξιδιώτης πηγαίνει για ψώνια, με ποσό μέχρι 300€.
#4. Ένα συμβάν απώλειας ταξιδιωτικών εγγράφων
Αν και είναι εξαιρετικά σπάνιο, το συμβάν απώλειας ταξιδιωτικών εγγράφων προκαλεί τεράστια αναστάτωση, τόσο σε χώρες εντός ΕΕ, αλλά ακόμη περισσότερο σε τρίτες χώρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η απώλεια ταυτότητας, διαβατηρίου, διπλώματος οδήγησης και χρημάτων πολλές φορές οφείλεται σε κλοπή της τσάντας του ασφαλισμένου μας, ο οποίος παράλληλα χάνει έτσι και το κινητό του τηλέφωνο.
Σε μία τέτοια περίπτωση, ο ασφαλισμένος μας θα πρέπει πρώτα να πάει στην αστυνομία που θα τον καθοδηγήσει στα επόμενα βήματά του. Κατόπιν καλεί το +302109461999. Ανάλογα με τις οδηγίες που έχει λάβει, στην Interamerican πραγματοποιούμε μέχρι και 10 τηλεφωνικές συνδέσεις με όποιον μας ζητήσει, κατά σειρά, συμπεριλαμβανομένων και των αρχών και των υπηρεσιών που του συστήνει η αστυνομία ή το προξενείο αλλά και συγγενικά του πρόσωπα. Καλύπτουμε ακόμα έξοδα διαμονής για ένα βράδυ σε ξενοδοχείο.
Ενώ τα cases διαφωτίζουν σχετικά με τα όσα μπορεί να συμβούν στραβά σε ένα ταξίδι, η δύναμη των αληθινών ιστοριών είναι αναντικατάστατη. Επιλέξαμε λοιπόν 2 πραγματικές ιστορίες από το αρχείο των αποζημιώσεών μας, για να τις μοιραστούμε μαζί σας.
«Γλίτωσαν» 8.397€
Το ζεύγος Ν.Μ. και Α. Χ. πήγαν ένα πολυαναμενόμενο χριστουγεννιάτικο ταξίδι στη Βουδαπέστη από 27/12 έως 30/12. Δυστυχώς το ίδιο βράδυ της άφιξης τους, η κα Χ. υπέστη συντριπτικά κατάγματα στο αριστερό αγκώνα και στην επιγονατίδα του δεξιού γονάτου έπειτα από πτώση στο έδαφος. Η γιορτινή ατμόσφαιρα έληξε άδοξα, με μια επίσκεψη στα επείγοντα και την επιβεβαίωση της κατάστασης. Οι εκεί γιατροί συνέστησαν την επιστροφή στην Αθήνα για την χειρουργική αντιμετώπιση των τραυμάτων της. Έτσι, νωρίς το πρωί της 28ης Δεκέμβρη και έπειτα από συνεννόηση με το συνεργαζόμενο τουριστικό γραφείο, οι πελάτες επέστρεψαν εσπευσμένα στην Αθήνα, όπου η κα Χ. χειρουργήθηκε στο νοσοκομείο «Υγεία». Για πολύ καλή της τύχης είχε συνάψει το ασφαλιστήριο συμβόλαιο Ταξιδιωτικής Βοήθειας Extra και καλύφθηκε πλήρως, χωρίς να συμμετέχει ούτε με ένα ευρώ. Πιο συγκεκριμένα, καλύφθηκαν όλα της τα ιατρικά έξοδα τόσο στη Βουδαπέστη όσο και την Αθήνα ( 7.137,83) με βάση το όρο ΕΞΟΔΑ ΝΟΣ/ΚΗΣ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ (10) και με βάση τον όρο ΚΑΛΥΨΗ ΕΞΟΔΩΝ ΛΟΓΩ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ της, αποζημιώθηκε το έκτακτο εισιτήριο που χρειάστηκε να εκδώσει τόσο αυτή όσο και ο σύζυγος της ( 358,00 έκαστος) αλλά και το υπόλοιπο του προπληρωμένου ταξιδιού τους, το οποίο έχασαν λόγω της επιστροφής τους (543,00 έκαστος). Το ζευγάρι γλίτωσε μια μικρή περιουσία, δίνοντας ένα μικρό μόνο αντίτιμο για την αγορά του προγράμματος ταξιδιωτικής ασφάλισης. Πέρα όμως από την οικονομική αποζημίωση έλαβαν την πλέον γρήγορη, καταρτισμένη και ανθρώπινη εξυπηρέτηση στην αγοράς.
Νέα είδη πρώτης ανάγκης, μέχρι να φτάσουν οι βαλίτσες
Το περασμένο καλοκαίρι ένα γκρουπ μαθητών, καθηγητών και γονέων από γνωστό φροντιστήριο στην Άρτα ταξίδευαν από τις 28/06 έως τις 07/07 στην Ιρλανδία. Ένα ταξίδι που για τα παιδιά του φροντιστηρίου αγγλικών είναι πολύ σημαντικό καθώς θα έρχονταν σε άμεση επαφή με αγγλόφωνους ανθρώπους και θα έβλεπαν τα αξιοθέατα μιας πανέμορφης ευρωπαϊκής χώρας. Ωστόσο, κατά την άφιξη τους στο αεροδρόμιο του Δουβλίνου τους περίμενε μια δυσάρεστη έκπληξη, όταν διαπίστωσαν ότι έλειπαν όλες οι βαλίτσες και των 30 ατόμων (26 από το φροντιστήριο), πιθανόν λόγω λάθους στη μεταφόρτωση έπειτα από την ανταπόκριση στη Γερμανία. Λαμβάνοντας υπόψη την αμηχανία, όταν δεν έχουμε τα απαραίτητα είδη όπως τα ρούχα μας και τα προσωπικά μας αντικείμενα, αντιλαμβάνεται κάνεις εύκολα τον πανικό που μπορεί να προκληθεί. Πανικός που είναι ακόμα μεγαλύτερος, όταν οι ταξιδιώτες είναι παιδιά που θα μείνουν σε ξένη χώρα για 10 μέρες.
Ωστόσο, έπειτα από την αναγγελία του συμβάντος, οι άνθρωποι στο συντονιστικό μας, στην Interamerican κατηύθυναν σωστά τους πελάτες μας, προς τις σωστές ενέργειες, δηλαδή τη δήλωση της καθυστέρησης στην αεροπορική εταιρεία και την αγορά των βασικών ειδών που θα χρειαστούν για όλες τις ημέρες έως την ανεύρεση των αποσκευών τους. Η ταλαιπωρία τους μπορεί να κράτησε 5 ημέρες, καθώς στις 02/07 τους παραδόθηκαν οι αποσκευές τους, όμως περιορίστηκε σημαντικά, χάρη στο πρόγραμμα ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ EXTRA PLUS ANAX II το οποίο προβλέπει την αποζημίωση έως 200 ευρώ κατά ανώτατο όριο ακόμα και για 4 μόλις ώρες καθυστέρηση αποσκευών. Οι πελάτες μας αγόρασαν ρούχα και βασικά είδη όπως οδοντόβουρτσες κλπ και έστειλαν στο αρμόδιο τμήμα αποζημιώσεων τις αποδείξεις που κράτησαν. Η λέξη «ταλαιπωρία» είχε πλέον βγει από το μυαλό τους, με το αίσιο τέλος της καταβολής στο ακέραιο ή στο ανώτατο όριο για την έκτακτη αγορά ειδών που τελικά θα τους μείνουν για καιρό.
Επομένως, όχι μόνο παρέλαβαν ατόφιες τις αποσκευές τους αλλά εξυπηρετήθηκαν με ταχύτητα και ακρίβεια, από την πρώτη στιγμή έως την περάτωση της διαδικασίας.