Medi On Συχνές Ερωτήσεις

SEO Web Content Viewer

Portlet Content

Συχνές ερωτήσεις για την εφαρμογή Medi ON

Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε, είναι εδώ!

Κατεβάστε το Medi ON app
εφαρμογή υγείας ineramerican

Web Content Viewer

Portlet Content
Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει το Medi ON;

Το Μedi ON διατίθεται σε ασφαλισμένους με ατομικό συμβόλαιο με ενεργή κάλυψη υγείας ηλικίας άνω των 18 ετών. Για να μπορεί να λειτουργήσει η εφαρμογή, είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό αρκεί να έχετε διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία:

  • Αριθμό συμβολαίου
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Κωδικό Μέλους (Η πληροφορία είναι διαθέσιμη στην κάρτα ασφάλισης υγείας που έχετε λάβει από την Interamerican)

Πώς θα δημιουργήσω λογαριασμό στο Medi ON;

Το medi ON  διατίθεται σε ασφαλισμένους με ατομικό συμβόλαιο υγείας ηλικίας άνω των 18 ετών.
Εγκαταστήστε την εφαρμογή στη συσκευή σας, ανοίξτε την και επιλέξτε «Δημιουργία Λογαριασμού». Συμπληρώστε στα αντίστοιχα πεδία τις παρακάτω πληροφορίες

  • Αριθμό συμβολαίου
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Κωδικό Μέλους (Η πληροφορία είναι διαθέσιμη στην κάρτα ασφάλισης υγείας που έχετε λάβει από την Interamerican)

Κατόπιν επιλέξτε «Συνέχεια».

  • Συμπληρώστε το όνομα ή το ψευδώνυμο με το οποίο θέλετε να σας απευθύνεται η εφαρμογή ή οι γιατροί της Γραμμής Υγείας 1010.
  • Συμπληρώστε την διεύθυνση e-mail σας και έναν κωδικό πρόσβασης που θα επιλέξετε εσείς. Σημειώστε τον για να μην τον ξεχάσετε.

Κατόπιν επιλέξτε «Εγγραφή».

  • Η εφαρμογή θα σας στείλει email για να επιβεβαιώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Αν δεν έχετε λάβει κάποιο email επιλέξτε «Αποστολή ξανά»
  • Ανοίξτε το email που λάβατε από το medi ON και επιλέξτε «Επιβεβαίωση Email»

Κατόπιν επιλέξτε από την εφαρμογή «Συνέχεια».

  • Ολοκληρώστε την εγγραφή σας επιβεβαιώνοντας ότι έχετε διαβάσει και αποδέχεστε τις πολιτικές και τους όρους χρήσης της εφαρμογής.

Σημειώνουμε ότι το e-mail σας λειτουργεί ως username, αν θελήσετε να εγκαταστήσετε το Medi On και σε κάποια άλλη συσκευή.

Πώς θα δημιουργήσω λογαριασμό στο Medi ON με 6ψηφιο κωδικό;

Εγκαταστήστε την εφαρμογή στη συσκευή σας, ανοίξτε την και επιλέξτε «Δημιουργία Λογαριασμού» και στην συνέχεια επιλέξτε «Δημιουργία με 6ψήφιο κωδικό» Συμπληρώστε στο πεδίο τον εξαψήφιο κωδικό που λάβατε από την Interamerican και επιλέξτε «Συνέχεια». Αυτός ο κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά. Κατόπιν επιλέξτε «Συνέχεια».

  • Συμπληρώστε το όνομα ή το ψευδώνυμο με το οποίο θέλετε να σας απευθύνεται η εφαρμογή ή οι γιατροί της Γραμμής Υγείας 1010.
  • Συμπληρώστε την διεύθυνση e-mail σας και έναν κωδικό πρόσβασης που θα επιλέξετε εσείς. Σημειώστε τον για να μην τον ξεχάσετε.

Κατόπιν επιλέξτε «Εγγραφή»

  • Η εφαρμογή θα σας στείλει email για να επιβεβαιώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση. Αν δεν έχετε λάβει κάποιο email επιλέξτε «Αποστολή ξανά»
  • Ανοίξτε το email που λάβατε από το Medi ON και επιλέξτε «Επιβεβαίωση Email»

Κατόπιν επιλέξτε από την εφαρμογή «Συνέχεια»

  • Ολοκληρώστε την εγγραφή σας επιβεβαιώνοντας ότι έχετε διαβάσει και αποδέχεστε τις πολιτικές και τους όρους χρήσης της εφαρμογής.

Σημειώνουμε ότι το e-mail σας λειτουργεί ως username, αν θελήσετε να εγκαταστήσετε το Medi ON και σε κάποια άλλη συσκευή.

Πώς μπορώ να επιβεβαιώσω το email μου;

Σε περίπτωση που η εφαρμογή σας ζητά να επιβεβαιώσετε το email σας ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Ελέγξτε αν έχετε λάβει email για να επιβεβαιώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
  • Αν δεν έχετε λάβει κάποιο email, επιλέξτε «Αποστολή ξανά» ώστε να σας σταλεί ξανά το email
  • Ανοίξτε το email που λάβατε από το Medi ON και επιλέξτε «Επιβεβαίωση Email»

Στην συνέχεια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή κανονικά.
Η διαδικασία επιβεβαίωσης email είναι πλέον απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου να συνεχίζετε να χρησιμοποιείτε απρόσκοπτα το Medi ON app.

Πώς θα εγκαταστήσω το Medi ON σε άλλη συσκευή;

Εγκαταστήστε την εφαρμογή στη συσκευή της επιλογής σας, ανοίξτε την και επιλέξτε «Σύνδεση». Συμπληρώστε το email και τον κωδικό πρόσβασης που είχατε ορίσει όταν είχατε δημιουργήσει τον λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης που είχατε ορίσει στο παρελθόν. Επιλέξτε «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;». Στην οθόνη που ακολουθεί, εισάγετε το email που είναι συνδεδεμένο με τον λογαριασμό σας και πατήστε «Αποστολή». Στην συνέχεια θα σας σταλεί ένας σύνδεσμός προκειμένου να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβαση σας. Στο e-mail που θα λάβετε, επιλέξτε «Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης» και συμπληρώστε το νέο σας κωδικό. Βεβαιωθείτε ότι το e-mail δεν έχει μεταφερθεί αυτόματα στη λίστα ανεπιθύμητων μηνυμάτων (Spam/Junk).

Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης που όρισα;

Ανοίξτε την εφαρμογή και στην αρχική οθόνη επιλέξτε «Σύνδεση».
Στην επόμενη οθόνη, επιλέξτε «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας;» και συμπληρώστε το e-mail που είχατε δηλώσει. Θα λάβετε e-mail για να ορίσετε νέο κωδικό.
Στο e-mail που θα λάβετε, επιλέξτε «Ανάκτηση κωδικού πρόσβασης» και συμπληρώστε το νέο σας κωδικό. Βεβαιωθείτε ότι το e-mail δεν έχει μεταφερθεί αυτόματα στη λίστα ανεπιθύμητων μηνυμάτων (Spam/Junk).
Χρησιμοποιήστε τον νέο σας κωδικό για να συνδεθείτε στην εφαρμογή.

Πώς θα δημιουργήσω το ιστορικό μου;

Η εφαρμογή θα σας ζητήσει το φύλο και την ημερομηνία γέννησής σας. Επιλέγοντας το γράφημα με το πρόσωπο στην επάνω αριστερή γωνία, θα μεταβείτε στην οθόνη του ιστορικού, όπου αν το επιθυμείτε, μπορείτε να συμπληρώσετε περισσότερες πληροφορίες. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η ακρίβεια της εφαρμογής.
Σε περίπτωση που επιλέξετε «Διαγραφή Λογαριασμού» χάνεται κάθε πληροφορία που αφορά τον λογαριασμό σας και το ιστορικό σας δεν μπορεί να ανακτηθεί.

Τα στοιχεία που θα εισάγω στην εφαρμογή και οι απαντήσεις που θα δώσω κοινοποιούνται στην Interamerican;

Όποια στοιχεία συμπληρώσετε στην εφαρμογή είναι απόρρητα και η Interamerican δεν έχει πρόσβαση σε αυτά.
Αν, όμως, επιλέξετε να επικοινωνήσετε με γιατρό της Γραμμής Υγείας 1010 για να πάρετε μία ιατρική συμβουλή τηλεφωνικά ή μέσω chat, τότε όλα τα στοιχεία που έχετε συμπληρώσει μεταφέρονται αυτόματα στον γιατρό ώστε να έχει ολοκληρωμένη εικόνα για την υγεία σας και να μπορεί να σας καθοδηγήσει σωστά.
Η χρήση της εφαρμογής δεν επηρεάζει με κανένα τρόπο την σχέση σας με την Interamerican, είτε με ασφαλιστήρια που έχετε σήμερα ή με ασφαλιστήρια που πιθανόν αποκτήσετε στο μέλλον.

Μπορώ να έχω λογαριασμό Medi ON και για άλλο μέλος της οικογένειάς μου;

Αν στο ίδιο συμβόλαιο είναι ασφαλισμένο και άλλο μέλος της οικογένειάς σας που επιθυμεί να έχει πρόσβαση στο Medi ON, μπορεί να δημιουργήσει τον προσωπικό του λογαριασμό στην εφαρμογή αρκεί να είναι άνω των 18 ετών και να έχει διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία:

    • Αριθμό συμβολαίου
    • Ημερομηνία γέννησης
    • Κωδικό Μέλους (Η πληροφορία είναι διαθέσιμη στην κάρτα ασφάλισης υγείας που έχετε λάβει από την Interamerican)


    Σημειώνουμε ότι κάθε ασφαλισμένος δικαιούται να έχει ένα λογαριασμό για το Medi ON.
    Αν το ασφαλισμένο μέλος είναι ανήλικο, το Medi ON σας δίνει τη δυνατότητα να αξιολογήσετε συμπτώματα υγείας που αφορούν και άλλα πρόσωπα όπως και για ανήλικο μέλος της οικογένειά σας.

Δεν μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο Μedi ON

To Medi ON παρέχεται δωρεάν από την Interamerican στους ασφαλισμένους της οι οποίοι είναι άνω των 18 ετών και έχουν ατομικό συμβόλαιο με ενεργή κάλυψη υγείας. Για να μπορέσετε να δημιουργήσετε λογαριασμό είναι απαραίτητο να έχετε διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία:

  • Αριθμό συμβολαίου
  • Ημερομηνία γέννησης
  • Κωδικό Μέλους (Η πληροφορία είναι διαθέσιμη στην κάρτα ασφάλισης υγείας που έχετε λάβει από την Interamerican)
  • Αν η διαδικασία επιστρέφει μήνυμα λάθους παρακαλούμε ελέγξτε ξανά τα στοιχεία που έχετε εισάγει και προσπαθήστε εκ νέου.
    Εναλλακτικά, επικοινωνήστε με το medion@interamerican.gr αναφέροντας τα στοιχεία τα οποία χρησιμοποιήσατε για την δημιουργία του λογαριασμού καθώς και το μήνυμα λάθους που λαμβάνετε ώστε να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε.

    Υπάρχει περιορισμός στις φορές που μπορώ να χρησιμοποιήσω το Medi On;

    Όχι, δεν υπάρχει περιορισμός. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Medi On όσες φορές θέλετε και για όσες διαφορετικές αιτίες θέλετε, ακόμα και αν είναι μέσα στην ίδια ημέρα.

    Είναι, ωστόσο, σημαντικό να κάνετε ορθή χρήση της εφαρμογής, εισάγοντας πραγματικά συμπτώματα, ώστε να λάβετε μια καλύτερη και ακριβέστερη εκτίμηση του περιστατικού σας.

    Πώς θα χρησιμοποιήσω το Medi On;

    Εάν αισθάνεστε κάποια ενόχληση ή έχετε κάποιο σύμπτωμα υγείας, συμπληρώστε το κύριο σύμπτωμα στην αρχική οθόνη. Καθώς πληκτρολογείτε, το Medi On θα σας προτείνει κάποιες εναλλακτικές. Επιλέξτε οποιαδήποτε από αυτές ή συνεχίστε την πληκτρολόγηση, αν θέλετε να περιγράψετε κάτι διαφορετικό. Αν η εφαρμογή δεν εντοπίζει το σύμπτωμα που αναφέρετε, ξεκινήστε, εκ νέου, τη διαδικασία περιγράφοντας το σύμπτωμα διαφορετικά.

    Στη συνέχεια, η εφαρμογή θα σας θέσει ερωτήσεις που μπορείτε να απαντήσετε με «Ναι» ή «Όχι». Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση ή δεν μπορείτε να καταλάβετε την ερώτηση, αφήστε την κενή και προχωρήστε στην επόμενη. Στο τέλος των ερωτήσεων πατήστε «Συνέχεια» για να δείτε περισσότερες δυνητικές απαντήσεις. Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση ή δεν καταλαβαίνετε την ερώτηση, επιλέξτε «Δεν ξέρω» ή αφήστε την κενή.

    Στο τέλος της αξιολόγησης θα σας δοθεί αναφορά με τις πιθανότερες αιτίες που μπορούν να προκαλούν τα συμπτώματα που έχετε, σε ποια ιατρική ειδικότητα αυτές εμπίπτουν και πόσο σύντομα πρέπει να ενεργήσετε για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα.

    Στην ενότητα «Επικοινωνήστε με Γιατρό» μπορείτε να λάβετε ιατρικές συμβουλές, επικοινωνώντας μέσω chat (08:00-20:00, εργάσιμες ημέρες) ή τηλεφωνικά (24/7).

    Εναλλακτικά, μέσω του Medi On μπορείτε να προγραμματίσετε Tηλεϊατρικό ραντεβού με γιατρό των Medifirst. Για τον προγραμματισμό του ραντεβού θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα προσωπικά σας στοιχεία και τα στοιχεία του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας τα οποία θα βρείτε στην ατομική σας κάρτα υγείας.

    Παράλληλα, έχετε την δυνατότητα να αναζητήσετε στην περιοχή σας τον κατάλληλο Γιατρό ή Διαγνωστικό Κέντρο, μέλος του Δικτύου Υγείας της Interamerican. Το Medi On θα σας παρουσιάσει τους Γιατρούς και τα Διαγνωστικά Κέντρα της περιοχής σας, μαζί με τα στοιχεία τους (διεύθυνση, τηλέφωνο και χάρτης), ώστε να επικοινωνήσετε ή να πλοηγηθείτε.

    Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες για μία πάθηση, επιλέξτε την και θα εμφανιστεί μία σύντομη περιγραφή της. Αν θέλετε να δείτε ποιες ερωτήσεις απαντήσατε θετικά και αρνητικά, βρείτε την σχετική αναφορά, επιλέγοντας το εικονίδιο στο επάνω δεξιό μέρος της οθόνης. Η αναφορά αυτή διατηρείται στο προσωπικό σας αρχείο.

    Φαίνεται ότι το Medi On δεν μπορεί να καταλήξει σε συγκεκριμένο πρόβλημα.

    Ξεκινήστε τη διαδικασία ξανά, περιγράφοντας το κύριο σύμπτωμα με διαφορετικό τρόπο. Αν η εφαρμογή δεν μπορεί και πάλι να καταλήξει σε συμπέρασμα, επικοινωνήστε με τη Γραμμή Υγείας 1010 μέσω chat ή τηλεφώνου.

    Δεν μπορώ να καταλάβω την πάθηση που αναφέρει το Medi On.

    Επιλέγοντας οποιαδήποτε πάθηση, θα δείτε πληροφορίες με στόχο την καλύτερη κατανόησή της. Αν αυτές οι πληροφορίες δεν είναι βοηθητικές, επικοινωνήστε με τη Γραμμή Υγείας 1010 (μέσω chat ή τηλεφώνου), ώστε να σας εξηγήσει αναλυτικότερα την πάθηση ένας γιατρός.

    Ποιος μπορεί να χρησιμοποιήσει την νέα υπηρεσία Τηλεϊατρικής που διαθέτει το Medi On;

    Η υπηρεσία Τηλεϊατρικής παρέχεται δωρεάν σε όλους τους ασφαλισμένους της Interamerican που διαθέτουν ασφάλιση υγείας με ενεργή κάλυψη πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Για να μπορέσετε να κλείσετε Τηλεϊατρικό ραντεβού θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμα, τον αριθμό συμβολαίου σας, τον αριθμό μέλους, τον οποίο θα βρείτε στην κάρτα υγείας που σας έχει δώσει η Interamerican καθώς και τον ΑΜΚΑ.

    Web Content Viewer

    Portlet Content

    Web Content Viewer

    Portlet Content

    Κατεβάστε το Medi ON App

    Αποκλειστικά και δωρεάν για τους ασφαλισμένους της Interamerican με ατομικό συμβόλαιο υγείας!

    MediON app

    Web Content Viewer

    Portlet Content

    Χρήσιμα Έγγραφα

    Complementary Content
    ${loading}