Ευκολία και ευελιξία με την ολοκλήρωση της διαδικασίας από χώρο και ώρα που σας εξυπηρετεί
Ευκολία και ευελιξία με την ολοκλήρωση της διαδικασίας από χώρο και ώρα που σας εξυπηρετεί
Ακρίβεια με την εξασφάλιση της ορθότητας λήψης του ιατρικού ιστορικού από επαγγελματίες νοσηλευτές
Ταχύτητα έκδοσης ασφαλιστηρίου λόγω μειωμένης ανάγκης συμπληρωματικών ιατρικών εξετάσεων
Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε κάθε στιγμή, αναγνωρίζοντας τη σημασία της προσωπικής φροντίδας.
Στην Interamerican δίνουμε προτεραιότητα στην υγεία σας και επιδιώκουμε να κάνουμε την εμπειρία ασφάλισής σας όσο το δυνατόν πιο απλή και ανθρώπινη από την πρώτη στιγμή.
Η ομάδα μας, έμπειρη και εξειδικευμένη, διασφαλίζει μία άνετη και εύκολη διαδικασία για εσάς. Παράλληλα, με συνέπεια και επαγγελματισμό, εξασφαλίζει ότι κάθε πληροφορία που μοιράζεστε μαζί μας έχει τον υψηλότερο βαθμό προστασίας.
Θα ήταν χρήσιμο να έχετε κρατήσει μερικές σημειώσεις για τα παρακάτω θέματα, ώστε να τα έχετε διαθέσιμα κατά τη διάρκεια της συνομιλίας:
Η λήψη ιατρικού ιστορικού είναι ένα σημαντικό βήμα για την εξέλιξη της αίτησής για ασφάλιση υγείας. Μέσω μιας απλής διαδικασίας, θα συλλέξουμε τις απαραίτητες πληροφορίες για την υγεία σας, εξασφαλίζοντας ότι έχουμε μια σαφή γνώση του ιατρικού σας προφίλ. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή προστασία, προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες.
Η λήψη του ιστορικού θα πραγματοποιηθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με έναν εξειδικευμένο νοσηλευτή της εταιρείας μας διασφαλίζοντας τη διεξαγωγή της διαδικασίας με εμπιστευτικό και επαγγελματικό τρόπο.
Η τηλεφωνική επικοινωνία θα διαρκέσει περίπου 30 λεπτά κατά την διάρκεια της οποίας θα ερωτηθείτε σχετικά με το ιατρικό σας ιστορικό, όπως π.χ προηγούμενες διαγνωσμένες ασθένειες, νοσηλείες, χειρουργικές επεμβάσεις κ.α
Η επικοινωνία θα γίνει εντός του χρονικού διαστήματος που έχετε επιλέξει κατά την υποβολή της αίτησης ασφάλισης.
Η λήψη του ιστορικού υγείας σας θα πραγματοποιείται: Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00–20:00, στο χρονικό διάστημα που έχετε ορίσει με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο κατά την αίτηση σας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επαναπρογραμματισμο του ραντεβού σας, επικοινωνήστε με τον ασφαλιστικό σας σύμβουλο.
Γνωρίζουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα σας είναι σημαντικά για εσάς και για το λόγο αυτό, όλες οι κλήσεις μας καταγράφονται και αντιμετωπίζονται με απόλυτη εχεμύθεια.
Πληροφορίες για την Πολιτική Απορρήτου που εφαρμόζει η εταιρία μας μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο εδώ.