Οχημάτων

SEO Web Content Viewer

Portlet Content
Αποζημιώσεις Οχημάτων

Διαδικασία Αποζημίωσης

Στην Interamerican φροντίζουμε για την αποζημίωσή σας με γρήγορες κι απλές διαδικασίες, καλώντας στο 1158, 24 ώρες το 24ωρο.

Βρείτε Συνεργείο
apozhmiwseis

Web Content Viewer

Portlet Content

Αποζημίωση με απλές & γρήγορες διαδικασίες

Άμεση υποστήριξη από εξειδικευμένους ανθρώπους

Ευρύ και Αξιόπιστο Δίκτυο Επισκευής οχημάτων

Web Content Viewer

Portlet Content

Είμαστε δίπλα σας άμεσα και υπεύθυνα για να αντιμετωπίσετε ό,τι σημαντικό χρειαστείτε στον δρόμο.

Web Content Viewer

Portlet Content
01. Καλέστε το 1158 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Drive On app

Σε περίπτωση ατυχήματος, επικοινωνήστε μαζί μας, για να αναγγείλετε το περιστατικό.

drive-on-app

Web Content Viewer

Portlet Content
02. Φροντίδα Ατυχήματος

Άνθρωπός μας θα είναι σύντομα κοντά σας, για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες για εσάς:

  • Θα συμπληρώσει τη Δήλωση Ατυχήματος και τη Φιλική Δήλωση (εφόσον οι ασφαλιστικές εταιρίες των εμπλεκόμενων οχημάτων συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό.
  • Θα φωτογραφίσει τα οχήματα.
  • Θα σας ενημερώσει για τις διαδικασίες μετά το ατύχημα.
  • Θα μεταφέρει το όχημά σας σε συνεργείο, αν είναι ακινητοποιημένο από το ατύχημα.
  • Σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα, καλέστε την Τροχαία, για να καταγράψει το περιστατικό. Για την καταγραφή χρειάζεται το ανασφάλιστο όχημα να βρίσκεται στον τόπο του συμβάντος.

frontida-atyxhmatos

Web Content Viewer

Portlet Content
03. Εύκολες και γρήγορες διαδικασίες για την αποζημίωσή σας

Καλέστε στο 1158 και κλείστε ραντεβού για πραγματογνωμοσύνη. Άνθρωπός μας θα επιθεωρήσει το όχημά σας είτε σε κάποιο Car Point, είτε σε συνεργαζόμενο συνεργείο του Δικτύου μας ή σε συνεργείο της επιλογής σας. Θυμηθείτε ότι μπορείτε να επισκευάσετε το όχημά σας γρήγορα, χωρίς να καταβάλλετε χρήματα, στα Car Point ή σε ένα από τα Συνεργαζόμενα συνεργεία μας, αν:

  • Η εταιρία του άλλου οχήματος συμμετέχει στον Φιλικό Διακανονισμό.
  • Αποδεδειγμένα δεν ευθύνεστε εσείς για το ατύχημα.

Με τη συμπλήρωση του φακέλου με όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, σας ενημερώνουμε για την πορεία της ζημιάς κι εφόσον καλύπτεται, θα καταβάλουμε την αποζημίωση μέσα σε 48 ώρες από την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών. Μπορείτε να ανεβάζετε σχετικά έγγραφα και να παρακολουθείτε την πορεία των φακέλων σας για ζημιές αυτοκινήτου και στο my interamerican.

kentro-apozimiwsewn-autokinhtwn

Web Content Viewer

Portlet Content

Τι επιπλέον χρειάζεται να γνωρίζετε;

Web Content Viewer

Portlet Content
1. Ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την καταβολή της αποζημίωσής μου;

Τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την αποζημίωση είναι:

  • Η άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
  • Η ταυτότητα του δικαιούχου της αποζημίωσης.
  • Το δίπλωμα του οδηγού.
  • Αντίγραφα των τιμολογίων ανταλλακτικών και εργασίας (δεν απαιτούνται για επισκευή στα Car Point ή στα Συνεργαζόμενα συνεργεία).
  • Αντίγραφο βιβλιαρίου τράπεζας με πρώτο δικαιούχο του λογαριασμού τον δικαιούχο αποζημίωσης. (δεν απαιτούνται για επισκευή στα Car Point ή στα Συνεργαζόμενα συνεργεία).

Κατά τη διαδικασία διακανονισμού της ζημιάς, ανάλογα με την περίπτωση, μπορεί να ζητηθούν και άλλα δικαιολογητικά. Η αποζημίωση για υλικές ζημιές καταβάλλεται μέσα σε 48 ώρες από την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Πρόσθετα έγγραφα που θα ζητηθούν, ανάλογα με το είδος της ζημιάς είναι:

  • Βεβαίωση από την Πυροσβεστική Υπηρεσία (ζημιά από Πυρκαγιά).
  • Βεβαίωση από την Εθνολογική Μετεωρολογική Υπηρεσία (ζημιά από Φυσικά Φαινόμενα).
  • Βεβαίωση από την Αστυνομία, (ζημιά από Ολική & Μερική κλοπή, Τρομοκρατικές Ενέργειες).

2. Tι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν έχω αναγγείλει το περιστατικό την ώρα του ατυχήματος;

Εάν δεν καλέσετε τη στιγμή του ατυχήματος, θα πρέπει να αναγγείλετε το περιστατικό μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

Για την αναγγελία της ζημιάς είναι απαραίτητο να στείλετε αντίγραφο του διπλώματός σας και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος.

3. Σε ποιες περιπτώσεις έχω δυνατότητα επισκευής του οχήματός μου χωρίς εκταμίευση χρημάτων στα Car Point και στα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Στα Car Point και στα συνεργαζόμενα συνεργεία έχετε τη δυνατότητα επισκευής του οχήματός σας χωρίς εκταμίευση χρημάτων (εκτός από την απαλλαγή της κάλυψης, όπου υπάρχει), εάν είστε ασφαλισμένοι στην Interamerican για ζημιές:

  • Από ατύχημα για το οποίο αποδεδειγμένα δεν ευθύνεστε και ισχύει ο Φιλικός Διακανονισμός.
  • Από ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα, για το οποίο δεν ευθύνεστε, σύμφωνα με το Δελτίο συμβάντος της Αστυνομίας.
  • Από προαιρετικές καλύψεις (φωτιά, φυσικά φαινόμενα, μερική κλοπή, θραύση κρυστάλλων), εφόσον τις έχετε επιλέξει στο συμβόλαιό σας.
  • Σε περίπτωση Ίδιων Ζημιών και κακόβουλων ενεργειών.

Αν είστε ασφαλισμένος σε άλλη εταιρία που δεν υπάγεται στον Φιλικό Διακανονισμό και ο υπαίτιος του ατυχήματος είναι ασφαλισμένος στην Interamerican.

4. Γιατί να επιλέξω να επισκευάσω το όχημά μου στα Car Point ή σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Σε περίπτωση που δεν ευθύνεστε για κάποιο ατύχημα ή ισχύουν οι προϋποθέσεις σύμφωνα με τους όρους του ασφαλιστηρίου σας, μπορείτε να επισκευάσετε υπεύθυνα το όχημά σας στα Car Point ή σε κάποιο συνεργαζόμενο συνεργείο του Δικτύου μας και να εξασφαλίσετε σημαντικά πλεονεκτήματα:

  • Η καταβολή του ποσού γίνεται απευθείας από εμάς. Εσείς καταβάλλετε μόνο το ποσό απαλλαγής της κάλυψης που ενεργοποιείται.
  • Σε περίπτωση Ίδιων Ζημιών & Κακόβουλων ενεργειών το ποσό απαλλαγής για τα Ι.Χ. Επιβατικά αυτοκίνητα μειώνεται από €600 σε €350.
  • Έχετε αυτοκίνητο αντικατάστασης (Ι.Χ. Επιβατικό μέχρι 1.200cc) από τη μέρα έναρξης της επισκευής. Ισχύει αποκλειστικά για προγράμματα ασφάλισης Αυτοκινήτου.
  • Έχετε εγγύηση εφόρου ζωής (για όλο το διάστημα που το όχημα θα μείνει στην ιδιοκτησία σας) για τη φανοποιία και 12 μήνες για τα μηχανικά μέρη στα Car Point και εγγύηση 2 ετών για τη φανοποιία και 12 μηνών για τα μηχανικά μέρη στο δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων.

5. Γιατί να απευθυνθώ στις συνεργαζόμενες εταιρίες για την επισκευή των τζαμιών του αυτοκινήτου μου;

Αν έχετε στο πρόγραμμά σας την κάλυψη "Θραύση κρυστάλλων", στην Interamerican συνεργαζόμαστε με τις εταιρίες Carglass, Glassdrive, ΦΙΛΗΣGlass και GlassFit , για την υπεύθυνη αποκατάσταση των ζημιών στα τζάμια του αυτοκινήτου σας:

  • Άμεσα κι εγγυημένα.
  • Χωρίς καταβολή χρημάτων στο συνεργείο επισκευής.
  • Χωρίς να μετακινηθείτε σε κάποιες περιπτώσεις, αξιοποιώντας τις κινητές μονάδες αποκατάστασης ζημιών συνεργαζόμενων εταιριών.

    Με απλές διαδικασίες, χωρίς να χρειαστεί:

  • Να υποβάλετε δήλωση ατυχήματος στα γραφεία της Interamerican.
  • Να περιμένετε πραγματογνώμονα για τον έλεγχο της ζημιάς.
  • Να επισκεφθείτε τα γραφεία της Interamerican για την κατάθεση τιμολογίων και την εξόφλησή τους.
  • Αρκεί ένα τηλεφώνημα σε μία από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ή στο 1158, για να κλείσετε ραντεβού.

6. Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός και ποιες οι προϋποθέσεις του;

Ο φιλικός διακανονισμός είναι ένα σύστημα αποζημίωσης μετά από ατύχημα, που επιτρέπει στον αναίτιο ασφαλισμένο (αυτόν δηλαδή που δεν ευθύνεται για το ατύχημα) να αποζημιωθεί από τη δική του ασφαλιστική εταιρία, αντί για την εταιρία του υπαίτιου οδηγού.

Βασικές απαραίτητες προϋποθέσεις για την ισχύ του Φιλικού Διακανονισμού είναι:

  • Η ευθύνη για το συμβάν να βαραίνει διαπιστωμένα άλλο γνωστό όχημα το οποίο να ασφαλίζεται σε ασφαλιστική εταιρία που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, η οποία συμμετέχει στο σύστημα του Φιλικού Διακανονισμού.
  • Το ατύχημα να έχει συμβεί μέσα στην Ελληνική Επικράτεια, αλλά και εκτός αυτής, με την προϋπόθεση ότι τα εμπλεκόμενα οχήματα να είναι ασφαλισμένα σε ασφαλιστικές εταιρίες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και συμμετέχουν στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.
  • Τα όρια αποζημίωσης μέσω του συστήματος του Φιλικού Διακανονισμού είναι 6.500€ για την αποζημίωση των υλικών ζημιών και 30.000€ για την αποζημίωση σωματικών βλαβών για κάθε ατύχημα συνολικά και με ανώτατο όριο ανά ζημιωθέν πρόσωπο τα 12.000 €.

Μπορείτε να δείτε τις εταιρείες που συμμετέχουν στο Φιλικό Διακανονισμό εδώ.

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το τι χρειάζεται να κάνετε σε περίπτωση που έχετε ατύχημα με όχημα ασφαλισμένο σε εταιρία εκτός Φιλικού Διακανονισμού εδώ.

7. Τι χρειάζεται να κάνω σε περίπτωση που έχω ατύχημα με όχημα που έχει ξένες πινακίδες;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το τι χρειάζεται να κάνετε σε περίπτωση που έχετε ατύχημα με όχημα που έχει ξένες πινακίδες εδώ.

Web Content Viewer

Portlet Content

Θες να συνεργαστείς μαζί μας;

Αν ενδιαφέρεστε να ενταχτείτε στο δίκτυο των συνεργαζόμενων συνεργείων της Interamerican, παρακαλούμε συμπληρώστε τη Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και στείλτε τη στο garageclaims@interamerican.gr μαζί με 5 φωτογραφίες του χώρου.

Web Content Viewer

Portlet Content
Complementary Content
${loading}