Article Photo Image

NPS Tracking:
Σύστημα Βελτίωσης Εξυπηρέτησης Πελατών

Η επικοινωνία με τους πελάτες μας και η ικανοποίησή τους από τις υπηρεσίες μας είναι πολύ σημαντικά θέματα για εμάς!

Γι’  αυτό, στην INTERAMERICAN, εφαρμόζουμε ένα σύστημα με παγκόσμια αναγνώριση για τον ποιοτικό έλεγχο των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πελατών μας: το Net Promoters Score (NPS) Tracking.

Το NPS tracking βασίζεται σε online έρευνα (μέσω email) που γίνεται καθημερινά σε πελάτες που επικοινώνησαν πρόσφατα μαζί μας. Στην έρευνα αποτυπώνουμε την πρόθεση των πελατών αυτών να συστήσουν την εταιρία μας στο φιλικό / συγγενικό τους περιβάλλον αλλά και τους λόγους της ικανοποίησης ή της δυσαρέσκειάς τους. Έτσι, αξιοποιώντας την εμπειρία και την άποψη των πελατών μας, βελτιώνουμε συνεχώς τις διαδικασίες εξυπηρέτησης που τους προσφέρουμε.

Επιπλέον, το NPS Tracking μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τους πελάτες μας, μετά την online έρευνα και να προσπαθήσουμε να λύσουμε μαζί τους οποιαδήποτε εκκρεμότητα ή θέμα που τους απασχολεί!

Στόχος μας, είναι να ολοκληρώνουμε πάντα με τον καλύτερο τρόπο οποιαδήποτε επικοινωνία με τους πελάτες μας!

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του www.interamerican.gr και τη βελτίωση της online εμπειρίας σας.
Διαβάστε την πολιτική μας για τα cookies εδώ.

Αποδοχή Ρυθμίσεις