Article Photo Image

Υποβολή παραπόνων

Η ανταπόκριση στις παρατηρήσεις και τα παράπονα που μπορεί να προκύψουν από τη συνεργασία μας, αποτελούν βασική προτεραιότητα για εμάς. Στην ενότητα αυτή, μπορείτε να υποβάλετε το παράπονό σας σχετικά με το συμβόλαιό σας ή τις ασφαλιστικές υπηρεσίες που σας παρέχονται. Με αυτόν τον τρόπο, μας βοηθάτε να βελτιωνόμαστε και να γινόμαστε ακόμα πιο αποτελεσματικοί στην εξυπηρέτηση που σας προσφέρουμε.

Πώς θα υποβάλετε το παράπονό σας:


Πατήστε εδώ για να συμπληρώστε την ειδική φόρμα και να μας στείλετε το παράπονό σας.

 

   Εναλλακτικοί τρόποι υποβολής παραπόνων

 

   Διαδικασία διαχείρισης παραπόνων

 

   Αρχές στις οποίες μπορείτε να απευθυνθείτε

 

   Παραγραφή αξιώσεων ενώπιον της Δικαιοσύνης

 

 

Παράπονο θεωρείται η εκδήλωση δυσαρέσκειας από φυσικό ή νομικό πρόσωπο, η οποία σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή με τις υπηρεσίες ασφάλισης που του παρέχονται, με οποιονδήποτε τρόπο, π.χ. συμβαλλόμενος/λήπτης της ασφάλισης, ασφαλισμένος, δικαιούχος ασφαλίσματος, ζημιωθείς τρίτος στις ασφαλίσεις κατά ζημιών. Παράπονα δε θεωρούνται, σύμφωνα με το νόμο, οι αναγγελίες ασφαλιστικών απαιτήσεων, οι αιτήσεις αποζημίωσης καθώς και αιτήματα που σχετίζονται με το συμβόλαιό σας και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων για αυτό.

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του www.interamerican.gr και τη βελτίωση της online εμπειρίας σας.
Διαβάστε την πολιτική μας για τα cookies εδώ.

Αποδοχή Ρυθμίσεις