Παρασκευή, 22 Σεπτεμβρίου 2017

Άμεση Βοήθεια

Γραμμή Υγείας

Γραμμή Οδικής Εξυπηρέτησης

Εξυπηρέτηση Πελατών

Γραφεία Πωλήσεων

Συχνές Ερωτήσεις

Αρχή σελίδαςΤι μου προσφέρει η υπηρεσία my interamerican;

Μέσω της υπηρεσίας my interamerican μπορείτε να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε online τα συμβόλαιά σας, έχοντας 24 ώρες το 24ωρο τη δυνατότητα να:

  • βλέπετε αναλυτικές πληροφορίες για τα συμβόλαιά σας.
  • έχετε πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα έγγραφα των συμβολαίων σας.
  • πληρώνετε τα ασφάλιστρά σας και να παρακολουθείτε τις πληρωμές σας.
  • αλλάζετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας.
  • επικοινωνείτε μαζί μας για θέματα που αφορούν τα συμβόλαιά σας.
  • επωφελείστε από τις προσφορές του INTERAMERICAN Club.

Αρχή σελίδαςΠώς μπορώ να εγγραφώ στην υπηρεσία my interamerican;


Για να εγγραφείτε στην υπηρεσία my interamerican, πατήστε «Εγγραφείτε τώρα» και συμπληρώστε όλα τα πεδία. Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε το Α.Φ.Μ. σας και έναν αριθμό οποιουδήποτε ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας.

Για τη σωστή συμπλήρωση των στοιχείων, μπορείτε να συμβουλευτείτε τα βοηθητικά/επεξηγηματικά πεδία με την ένδειξη “?”.

Αρχή σελίδαςΠοια συμβόλαιά μου μπορώ να παρακολουθώ μέσω της υπηρεσίας my interamerican;


Μέσω της υπηρεσίας my interamerican μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα ενεργά συμβόλαια που έχετε με την Εταιρία μας, ως φυσικό πρόσωπο και λήπτης ασφάλισης/συμβαλλόμενος (Λήπτης ασφάλισης ή συμβαλλόμενος είναι εκείνος που έχει συνάψει την ασφάλιση για τον ίδιο ή για λογαριασμό άλλου προσώπου).

Σημείωση: H υπηρεσία my interamerican δεν είναι προς το παρόν διαθέσιμη για την παρακολούθηση συμβολαίων Άμεσης Βοήθειας και Αστικής Ευθύνης.

Αρχή σελίδαςΤι είναι ο φιλικός διακανονισμός;

Πληροφορίες γαι την διαδικασία και τις προϋποθέσεις του Φιλικού Διακανονισμού καθώς και των Ασφαλιστικών Εταιριών, οι οποίες συμμετέχουν θα βρείτε στην ενότητα Φιλικός Διακανονισμός.

Αρχή σελίδαςΤι πρέπει να κάνω σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος, μόλις ειδοποιήσετε το 1158, εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρίας μας έρχεται επιτόπου και αναλαμβάνει όλες τις διαδικασίες για λογαριασμό σας:

  • Θα προβεί σε καταγραφή του συμβάντος.
  • Θα σας βοηθήσει στη συμπλήρωση της Φιλικής Δήλωσης και όλων των εγγράφων.
  • Θα φωτογραφήσει τα εμπλεκόμενα οχήματα και τη σήμανση των οδών.
  • Θα σας ενημερώσει για τις διαδικασίες μετά το ατύχημα.
  • Θα σας παράσχει υπηρεσίες Οδικής Βοήθειας, σε περίπτωση που το όχημά σας έχει ακινητοποιηθεί.
  • Θα ενημερώσει την INTERAMERICAN και να παραδώσει όλα τα συγκεντρωμένα στοιχεία για την αναγγελία της ζημιάς.


Εναλλακτικά, μπορείτε να αναγγείλετε τη ζημιά που έχει υποστεί ή και προκαλέσει το αυτοκίνητο ή η μοτοσικλέτα σας με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Με φαξ στο 210 946 1045 ή 210 946 1055
  • Με email στο motorclaims@interamerican.gr  
  • Ταχυδρομικά στη διεύθυνση Λεωφ. Αθηνών 161, 104 47, Αθήνα
  • Στα κατά τόπους Γραφεία Πωλήσεων.


Σε κάθε περίπτωση, για την αναγγελία ζημιάς είναι απαραίτητο να στείλετε αντίγραφο του διπλώματός σας και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος.

Αρχή σελίδαςΤι επιπλέον μου παρέχουν τα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Στις παροχές προγραμμάτων ασφάλισης αυτοκινήτων (AUTO CLASSIC, AUTO EXTRA, AUTO TOTAL και AUTO BASIC) συμπεριλαμβάνονται συνεργαζόμενα εξουσιοδοτημένα συνεργεία αυτοκινήτων, στα οποία μπορείτε να απευθυνθείτε γλιτώνοντας κόπο και χρόνο, χωρίς να απαιτείται η εκταμίευση χρηματικού ποσού για τον διακανονισμό της ζημιάς. Μπορείτε να αναζητήσετε να συγκεκριμένα συνεργαία στην ενότητα Συνεργαζόμενα Συνεργεία.

Αρχή σελίδαςΠώς μπορώ να πετύχω αναπροσαρμογή των ασφαλίστρων μου;

Η INTERAMERICAN, μελετώντας και κατανοώντας τις ανάγκες σας σχεδίασε και προσφέρει επιπλέον παροχές που έχουν σκοπό τη σωστή και δίκαιη ασφάλιση του αυτοκινήτου σας και ως επακόλουθο αυτής την μείωση της τιμής του ασφαλίστρου σας. Το ποσό το οποίο είναι ασφαλισμένο το αυτοκίνητό σας αναπροσαρμόζεται αυτόματα κάθε χρόνο έτσι ώστε να είναι ασφαλισμένο για την πραγματική του αξία και να μειώνεται το ασφάλιστρό σας.

Αρχή σελίδαςΓιατί γίνεται αναπροσαρμογή στο ασφάλιστρο των προγραμμάτων Υγείας;

Στην INTERAMERICAN έχουμε δεσμευτεί στην παροχή υπηρεσιών υγείας υψηλού επιπέδου προς τους Ασφαλισμένους μας.  Ωστόσο, για να μπορέσουμε να πετύχουμε το στόχο αυτό, είναι απαραίτητο να εναρμονίζουμε τα ασφάλιστρα με το κόστος των υπηρεσιών υγείας που παρέχουμε. Επειδή το κόστος υπηρεσιών υγείας που παρέχονται σήμερα στην Ελλάδα εξακολουθεί να είναι υψηλό, είναι αναγκαίο να αναπροσαρμόσουμε τα ασφάλιστρα των προγραμμάτων ανάλογα με το κόστος του κάθε ενός, ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε ουσιαστική κάλυψη, μέσω ενός υγιούς και βιώσιμου ασφαλιστικού προϊόντος. Θα θέλαμε, ωστόσο, να σας διαβεβαιώσουμε ότι καταβάλλουμε συνεχώς κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι αναπροσαρμογές στα ασφάλιστρα που πληρώνετε να είναι οι μικρότερες δυνατές.

Στον παρακάτω σύνδεσμο, θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδας, που αφορούν την ιδιωτική ασφάλιση υγείας και τις παραμέτρους που επηρεάζουν το κόστος της. Για περισσότερες πληροφορίες για το δικό σας συμβόλαιο, επικοινωνήστε με Συνεργάτη μας που φροντίζει για την ασφάλισή σας ή με την Εξυπηρέτηση Πελατών INTERAMERICAN, στο email: custserv@interamerican.gr ή στο τηλέφωνο 210 946 2000, Δευτέρα-Παρασκευή, 08.15 π.μ.-19.00 μ.μ.

   

Δείτε την ενημέρωση της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος σχετικά με τις Αρχές Λειτουργίας, τον Καθορισμό Πρώτου Ασφαλίστρου και το Πλαίσιο Περιοδικών Αναπροσαρμογών Παροχών και Ασφαλίστρων.

Πατήστε εδώ.

 

Αρχή σελίδαςΠοια δικαιολογητικά χρειάζονται για την καταβολή αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας μου σε μη συνεργαζόμενο νοσοκομείο;

Για την καταβολή της αποζημίωσης σε μη συνεργαζόμενα νοσοκομεία πρέπει να στείλετε στην Εταιρία, τα παρακάτω πρωτότυπα δικαιολογητικά:

  • Έντυπο Αναγγελίας Αποζημίωσης Υγείας.
  • Εισιτήριο - εξιτήριο.
  • Ενημερωτικό σημείωμα νοσοκομείου.
  • Πρακτικό χειρουργείου (μόνο σεπερίπτωση χειρουργικής επέμβασης).
  • Τιμολόγια και εξοφλητικές αποδείξεις για όλες τις δαπάνες και δελτία παροχής υπηρεσιών.
  • Αποδείξεις φαρμάκων και ειδικών υλικών που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας.

Σε περίπτωση που κάποιος άλλος ασφαλιστικός φορέας (δημόσιος ή ιδιωτικός) κρατήσει τα παραπάνω πρωτότυπα δικαιολογητικά, θα πρέπει να κατατεθούν στην Εταιρία φωτοτυπίες των πρωτότυπων δικαιολογητικών, η πρωτότυπη απόφαση κάλυψης του φορέα η οποία να αναφέρει ότι τα δικαιολογητικά έχουν κρατηθεί, καθώς και η βεβαίωση για την οικονομική εφορία για την καταβολή αποζημίωσης στον Ασφαλισμένο.

 

Σημειώνεται ότι, ανάλογα με την περίπτωση, η Εταιρία μπορεί να ζητήσει επιπλέον δικαιολογητικά εκτός από τα παραπάνω.

Αρχή σελίδαςΤι έξοδα καλύπτονται από το πρόγραμμά μου για αμοιβές χειρουργών και αναισθησιολόγων;

Για να δείτε τι έξοδα καλύπτονται από το πρόγραμμά σας για αμοιβές χειρουργών και αναισθησιολόγων, βρείτε από τους αντίστοιχους πίνακες σε ποια κατηγορία ανήκει η χειρουργική επέμβαση, ανάλογα με το βαθμό σοβαρότητας και σύμφωνα με ιατρικά δεδομένα που ισχύουν κάθε φορά. 

Οι πίνακες αυτοί είναι ενδεικτικοί και δεν περιλαμβάνουν όλες τις χειρουργικές επεμβάσεις που πραγματοποιούνται. Επιπλέον, καθώς η ιατρική επιστήμη εξελίσσεται, η σοβαρότητα μίας επέμβασης μπορεί να αλλάξει ή να προστεθούν και νέες επεμβάσεις. Ωστόσο, θα σας συνιστούσαμε να τους συμβουλεύεστε κάθε φορά πριν κάνετε οποιαδήποτε χειρουργική επέμβαση.

Αρχή σελίδαςΠώς ενημερώνομαι για το υπόλοιπο των επισκέψεων σε γιατρούς του MEDISYSTEM;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για το υπόλοιπο των επισκέψεων σε Γιατρούς του MEDISYSTEM καλώντας στην "Γραμμή Υγείας 1010".

Αρχή σελίδαςΤι είναι η υπηρεσία "Best Doctors" και πως τη χρησιμοποιώ;

Best Doctors: Ένα παγκόσμιο δίκτυο γιατρών στη διάθεσή σας

H INTERAMERICAN, με κάθε νέο συμβόλαιο στο πρόγραμμα MEDISYSTEM Freedom, καθώς και με την ανανέωση του συμβολαίου σας MEDISYSTEM Benefit και Optimum, σας προσφέρει εντελώς δωρεάν μια πολύτιμη συμβουλευτική υπηρεσία. Σας εξασφαλίζει μια δεύτερη ιατρική γνώμη για θέματα διάγνωσης και θεραπείας από το παγκόσμιο δίκτυο κορυφαίων γιατρών Best Doctors. Η δυνατότητα αυτή παρέχεται εντελώς δωρεάν, σε εσάς και στα μέλη της οικογένειάς σας που είναι ασφαλισμένα στο συμβόλαιό σας.

Επιπλέον, η υπηρεσία Best Doctors παρέχεται και με το νέο πρόγραμμα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας MEDICARE

 

Τι κάνει το δίκτυο των Best Doctors ξεχωριστό;

Οι Best Doctors αποτελούν ένα παγκόσμιο δίκτυο με περισσότερους από 53.000 κορυφαίους και απόλυτα εξειδικευμένους γιατρούς, σε 430 ειδικότητες και υποκατηγορίες.

Επιπλέον, οι Best Doctors χρησιμοποιούν ένα εξελιγμένο σύστημα για την ανάλυση και κωδικοποίηση των παθήσεων, το οποίο συμβάλλει στην ασφάλεια της διάγνωσης και την επιλογή της κατάλληλότερης θεραπείας.

Το σύστημα αυτό βοηθά και εσάς να αξιοποιήσετε στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τη δεύτερη ιατρική γνώμη που θα πάρετε.

 

Ποια είναι η διαδικασία;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή.
Καλέστε τη «Γραμμή Υγείας 1010» και αναφέρετε το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζετε.

Ο γιατρός του «1010» θα ελέγξει αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για τη διαχείριση του προβλήματος και αν ναι, θα ενεργοποιήσει τη διαδικασία.

Μέσα σε μια εργάσιμη μέρα από την ενεργοποίηση της διαδικασίας, οι Best Doctors θα σας καλέσουν στο τηλέφωνο που θα δηλώσετε.

 

 

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να πάρετε μια δεύτερη ιατρική γνώμη από τους Best Doctors;

Οι προϋποθέσεις είναι:

  • Να έχετε εξεταστεί από γιατρό, ο οποίος σας έχει δώσει γραπτή και γνωμάτευση.
  • Να μπορείτε να δώσετε στους Best Doctors τα ιατρικά στοιχεία εκείνα που είναι απαραίτητα για να στοιχειοθετηθεί μια διάγνωση.
  • Να συμπεριλαμβάνεται το συγκεκριμένο νόσημα στον κατάλογο των παθήσεων που καλύπτονται για δεύτερη γνώμη (στην πράξη καλύπτονται όλες οι σοβαρές παθήσεις που δεν απαιτούν άμεση αντιμετώπιση του προβλήματος, γιατί η επεξεργασία των ιατρικών στοιχείων απαιτεί χρόνο 12-16 εργάσιμων ημερών).

Η πρόσβαση στο δίκτυο γιατρών Best Doctors είναι μια προαιρετική συμβουλευτική υπηρεσία. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι γιατροί του δικτύου Best Doctors ενεργούν σύμφωνα με τη δική τους κρίση, που βασίζεται στην επιστημονική τους κατάρτιση και εμπειρία, ανεξάρτητα από την INTERAMERICAN.

Επομένως, τα πορίσματά τους δεν είναι δεσμευτικά για την Εταιρία και η ίδια δεν έχει καμία ευθύνη για τις ιατρικές απόψεις που εκφράζουν οι γιατροί του συμβουλευτικού αυτού δικτύου.

Σε κάθε περίπτωση, λοιπόν, η επιλογή να ακολουθήσετε την ιατρική τους συμβουλή είναι προαιρετική.

Αρχή σελίδαςΠώς μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής που σας εξυπηρετεί και χρησιμοποιείτε πάντα τον 20ψήφιο Κωδικό Ηλεκτρονικής Πληρωμής για την καταβολή των ασφαλίστρων σας.

 

Με πάγια εντολή χρέωσης

  • Των καρτών πληρωμών σας (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη) VISA, MASTERCARD, συμπληρώνοντας τη σχετική ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ και αποστέλλοντάς την σε οποιοδήποτε Γραφείο Πωλήσεων INTERAMERICAN.
  • Του τραπεζικού σας λογαριασμού, σε οποιαδήποτε τράπεζα συμμετέχει στο Διατραπεζικό Σύστημα (ΔΙΑΣ), συμπληρώνοντας τη σχετική ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ και αποστέλλοντάς την σε οποιοδήποτε Γραφείο Πωλήσεων INTERAMERICAN.

Ηλεκτρονικά

  • Μέσω της υπηρεσίας internet banking όλων των τραπεζών που συμμετέχουν στο Διατραπεζικό Σύστημα (ΔΙΑΣ), επιλέγοντας στο μενού την κατηγορία «Πληρωμές».
  • Μέσω του www.easypay.gr  της Τράπεζας Πειραιώς ή του www.livepay.gr της τράπεζας Eurobank, ή του www.simplepay.gr της Εθνικής Τράπεζας.
  • Μέσω της υπηρεσίας my interamerican με κάρτες πληρωμών (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη) VISA, MASTERCARD.
  • Μέσω καρτών πληρωμών (πιστωτική, χρεωστική, προπληρωμένη) VISA, MASTERCARD σε επιλεγμένα Γραφεία Πωλήσεων INTERAMERICAN. 

Με μετρητά

  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στην Τράπεζα Πειραιώς και στην Εθνική Τράπεζα.
  • Στα ταμεία όλων των τραπεζών που συμμετέχουν στο Διατραπεζικό Σύστημα (ΔΙΑΣ), με την επίδειξη του 20ψήφιου κωδικού ηλεκτρονικής πληρωμής.
  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών τα οποία υπάρχουν σε επιλεγμένα Γραφεία Πωλήσεων της INTERAMERICAN.
  • Στα καταστήματα των ΕΛ.ΤΑ.

Αρχή σελίδαςΤι κάνω σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης;

Σε περίπτωση αλλαγής διεύθυνσης, ο συμβαλλόμενος του συμβολαίου θα πρέπει να μας στείλει γραπτό αίτημα μέσω email στο custserv@interamerican.gr ή μέσω FAX στο 2109461008, μαζί με:

  • Φωτοτυπία Α.Δ.Τ.
  • Φωτοτυπία εκκαθαριστικού ή ενός λογαριασμού, όπου φαίνεται το Α.Φ.Μ. του.

Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε τα παραπάνω δικαιολογητικά στο Συνεργάτη μας που φροντίζει για την ασφάλισή σας.

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του www.interamerican.gr και τη βελτίωση της online εμπειρίας σας.
Διαβάστε την πολιτική μας για τα cookies εδώ.

Αποδοχή Ρυθμίσεις